Pages

Thursday, October 22, 2009

Testimoni

Testimoni 1
------------
Anak saya mengaduh cirit-cirit, rupanya sudah tercirit di seluar...selepas disapu Losyen Serai Lintah langsung suruh dia berehat, sejak dari bangun tidur masalah cirit-birit tidak ada lagi...(Putatan) albert-0198507491

Testimoni 2
------------
Saya mengalami sakit belakang/pinggang sejak beberapa hari lalu, setelah disapu dan diurut dengan Losyen Serai Lintah, Rasanya sangat best, sejuk dan pedas serta meresap dengan cepat, selepas 1 jam Sakit belakang/pinggang saya sudah tiada. kerima kasih kepada ALJO kerana produk yang hebat ini. ( K.K) Rose-0198101818

Testimoni 3
-------------
Saya seorang Therapies, Saya mengalami sakit pergelangan kaki kiri sejak 6 bulan lalu, ini disebabkan terseliuh semasa mengurut, saya sudah pernah minta urut beberapa kali tetapi tiada perubahan malah sekiranya saya berdiri/berjalan selama 5minit sahaja pun sudah sakit sangat.
Setelah diurut sendiri dengan mengunakan Losyen Serai Lintah -ALJO-, Selepas 1jam saya dapat rasa sangat lega dan meresap sehingga urat pergelangan kaki dan kesakitan berkurang sedikit demi sedikit..pada keesokkan harinya kaki saya tiada sakit lagi sehingga hari ini. Terima Kasih kepada -ALJO- kerana produk yang mujarap ini.( Inanam ) Jenny Phillipa Martin - 012 8318202.

Testimoni 4
------------
Feedback Produk ALJO dari kawan2 saya,
Anak ceret beret lepas 2 kali sapu Losyen Serai Lintah sdah OK.
Mama Kencing tidak lawas selepas sapu 1 kali kencing sudah lawas macam biasa,
Selalu sakit badan bila bangun pagi/byk berjalan, selepas sapu 1 kali malam sebelum tidur, bangun pagi terasa segar dan sudah tidak ada rasa sakit,
Muka banyak Jerawat Batu,lepas sapu 1 kali jerawat sudah kering.
Rita-0198230620


Testimoni 5
-------------
Saya mengalami masalah kencing tidak lawas sejak tahun 2007, pernah diberi ubat dari klinik tetapi setiap kali minum ubat, saya akan kencing bercampur darah dan sangat sakit. Apabila produk Losyan Serai Lintah diperkenalkan kepada saya melalui seorang kawan pada awal bulan Nov 2009, saya pun mencuba..Saya sapu dibahagian Perut dan pinggang sebelum tidur, pada keesokkannya masalah kencing saya sudah ok, saya dapat kencing macam biasa..Saya juga sapu diseluruh badan setiap malam sebelum tidur, saya terasa badan saya lemas selama seminggu tetapi saya tidak berhenti menggunakannya kerana menurut kawan saya ini disebabkan perjalanan darah di dalam badan tidak lancar dan proses pembuangan toksin, selepas 2minggu, saya rasa badan saya sangat segar dan ringan malah semangat pun meningkat. Untuk masalah Gastrik saya pula, pada suatu petang di bulan Nov 2009 gastrik saya menyerang dan terasa ulu hati sangat kencang dan sakit, lalu saya cepat2 sapu dengan Losyen Serai Lintah, Selepas setengah Jam Gastrik saya sudah Sembuh.terima kasih ALJO. Adik perempuan saya ada banyak jerawat, selepas sapu dengan Loysen Serai Lintah, keesokkan harinya Jerawat sudah kering..terima kasih sekali lagi kerana Produk ALJO yang sangat mujarap..
(K.K) Noreen - 0198292296